Ziua DO

IMG_2791De curând a fost Ziua Drepturilor Omului. Peste tot se sărbătorește, se reamintește despre egalitatea dintre oameni, se atrage atenția asupra celor mai importante.  Cu acest prilej 2 dintre formatorii în DO, din Universitatea din Bălți am celebrat sărbătoarea predând o oră a Drepturilor Omului. O introducere în subiect.

Ora respectivă a fost organizată pentru voluntarii noștri, pentru ai aprofunda în domeniul DO. Facilitatorii am fost eu cu Maxim Pîntea și am promovat ora respectivă, ne-am organizat și sper că am reușit. Vreau de asemenea să-l mulțumesc pe partenerul meu și toți voluntarii care au participat la ora respectivă.

Toți suntem aproape experți în sănătatea sexual-reproductivă, despre ITS, știm bine despre HIV/SIDA, căile de transmitere a virușilor, despre dezvoltarea virusului HIV, despre centre în care poți primi ajutor și susținere. Dar nu toți știu despre aceea cum s-au format drepturile, care sunt ele și ce înseamnă pentru fiecare .

Voluntarii sunt interesați să afle mai multe despre sferele pe care nu le cuprind, despre ceva nou, mai ales într-o metodă ne standard. Tinerii de azi, formatorii nu organizează un seminar ordinar ci un joc cu discuții, cu reflecții, deoarece o predare ordinară plictisește.

Începem informarea de la noi, ne dezvoltăm apoi transmitem cele deprinse mai departe. Sunt de părerea că un mic pas acum, va crea o avalanșă mai apoi, respectiv semințele RESPECTULUI semănate acum vor da naștere la ÎNȚELEGERE, EGALITATE, ÎNCREDERE ȘI ARMONIE.

IMG_2823

Lasă un comentariu